گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
سرخط خبرها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: آماده انجام هر مأموریتی برای امنیت کشور هستیم

  • کد خبر: ۸۳۳۷۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
فرمانده انتظامی خراسان رضوی: آماده انجام هر مأموریتی برای امنیت کشور هستیم
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس امروز در بطن جامعه و مردم در حال انجام مأموریت است و با همه داشته‌ها برای تأمین امنیت مردم آماده هر مأموریتی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار محمد کاظم تقوی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خراسان رضوی که با حضور رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل اطلاعات استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، شهردار مشهد، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش و شماری دیگر از مسئولان برگزار شد، افزود: امروز نیروی انتظامی در سایه ولایت در نوک پیکان مأموریت هاست و تلاش می‌شود مأموریت‌های نظامی و انتظامی از مرز‌ها تا شهر‌ها با همه فراز و نشیب‌ها به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: در همه عرصه‌ها و در اجرای فرامین رهبری از همه ارزش‌های نظام پاسداری و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم. عرصه‌های اجتماعی کانون فعالیت دشمنان است، اما با هوشیاری، به دشمنان اجازه هیچ مانوری را نمی‌دهیم.

فوت ۱۰ نفر از پرسنل انتظامی به‌دلیل کرونا

تقوی افزود: با شیوع ویروس کرونا طی ۲۰ ماه گذشته تهدیداتی وجود داشت، اما پرسنل در این سنگر هم به خوبی مأموریت‌های خود را به انجام رساندند و بیش از ۱۰ نفر از پرسنل در این مدت به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در اجرای منویات رهبری در مانور همدلی نیز حضوری فعال داشت و بیش از ۶ مرحله رزمایش همدلی در استان خراسان رضوی اجرا شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در عرصه انتخابات هم با تلاش نیرو‌های بصیر نظامی و انتظامی در کنار سایر نیرو‌ها حماسه خلق شد.

کشف ۳۴ تن مواد مخدر در یک سال

سردار تقوی افزود: پلیس خراسان رضوی در یک سال گذشته ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را منهدم کرده است؛ ضمن اینکه برخورد با اراذل و اوباش نیز با جدیت پیگیری شد.

وی افزود: اکنون هر هفت ثانیه یک شهروند از ما درخواست کمک می‌کند. در یک سال گذشته بیش از پنج میلیون مأموریت از طریق تماس با ۱۱۰ برای ما تعریف شده است. همچنین موفق به نابودی ۳۸ تن مواد مخدر شده ایم.

دشمنان در حال ترک کشور‌های همسایه ما هستند

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: امنیت اساس همه تحولات کشور است و در کشوری زندگی می‌کنیم که مؤلفه‌های ناامن کننده بسیار دارد، اما دستگاه‌های امنیتی از جمله نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی، ایران را در منطقه ناامن غرب آسیا به کشوری پایدار و قدرتمند تبدیل کرده اند.

وی افزود: امروز قداره کشان دنیا که برای منافع داخلی خود و تسلط بر منافع این منطقه به کشور‌های پیرامونی جمهوری اسلامی ایران لشکرکشی می‌کنند به خاطر بازوان پرتوان نیرو‌های انتظامی و امنیتی مجبور هستند یک به یک، کشور‌های منطقه را ترک کنند.

او اضافه کرد: آمریکا به عراق، سوریه و افغانستان نیامده بود که برود، اما با دلاورمردی‌های نیرو‌های نظامی، امنیتی و انتظامی مجبور به ترک این کشور‌ها شد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: ملائکه خدا با رحمت و مرحمت بر انسان‌هایی که خدا را معیار و مقصد خود قرار داده و دلاورمردانه ایستاده اند نازل می‌شوند و پیروز هستند.

با مجرمان به شدت و با مردم به مهربانی برخورد شده است

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: امنیت مسئله پیچیده‌ای است، هرچند نیروی انتظامی به تنهایی مسئول امنیت نیست و مسئولیت‌های گسترده تری دارد.

محمدعلی نبی پور افزود: حضور نیرو‌های انتظامی در عرصه‌های مختلف سبب ایجاد آرامش و امنیت در کشور و استان شده است. امنیت به معنای دغدغه نداشتن شهروندان درباره داشته‌های خودشان، اعم از مادی و معنوی، است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نکته مهم در مأموریت ها، افزایش سرمایه اجتماعی در کشور توسط نیروی انتظامی و برخورد با شهروندان است. نیروی انتظامی زیرساخت‌های خود را بروز رسانی کرده و در حوزه برخورد با مردم و سرمایه‌های اجتماعی نیز کار‌های ارزشمندی انجام داده است.

نبی پور با اشاره به اینکه توجه و احترام به شخصیت انسان‌ها جز دستورکار‌های نیروی انتظامی در برابر شهروندان است، تصریح کرد: همه ما باید توجه کنیم که مردم و شهروندان، ولی نعمت ما هستند. با مجرمان به شدت و با مردم با مهربانی برخورد شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->